Amerikan Hastanesi Sağlık Hizmetleri ve Ticaret A.Ş. Çağrı Merkezi Agent İş İlanı

Çağrı Merkezi Agent iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Çağrı Merkezi ve Santral sistemine gelen çağrıları cevaplamak ve ilgili bölümlere yönlendirmek,
  • Çağrı Merkezi'ne gelen doktor randevu taleplerini karşılamak ve gerekli organizasyonu yapmak.

Aranan Nitelikler

 

Vehbi Koç Vakfı Sağlık Kuruluşları birim ve servislerinde çalışmak üzere;

  • Tercihen Önlisans ya da Lisans mezunu ya da Üniversite Öğrencisi,
  • Vardiyalı çalışma düzenine ayak uydurabilecek,
  • Microsoft Office programlarına hakim,
  • Çağrı Merkezi ya da Santral görevlisi olarak tercihen 1-3 yıl deneyimli (Sağlık sektörü deneyimli),
  • Diksiyonu düzgün,
  • Telefonda hizmet vermekten keyif alacak,
  • Takım çalışmasına yatkın,
  • Yaratıcı, analitik düşünen.

Çağrı Merkezi Agent ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Amerikan Hastanesi Sağlık Hizmetleri ve Ticaret A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık / Sağlık / Eleman