İş Tanımı - Çağrı Merkezi ve Santral sistemine gelen çağrıları cevaplamak ve ilgili bölümlere yönlendirmek,
- Çağrı Merkezi'ne gelen doktor randevu taleplerini karşılamak ve gerekli organizasyonu yapmak.
Aranan Nitelikler
Vehbi Koç Vakfı Sağlık Kuruluşları birim ve servislerinde çalışmak üzere;
- Tercihen Önlisans ya da Lisans mezunu ya da Üniversite Öğrencisi,
- Vardiyalı çalışma düzenine ayak uydurabilecek,
- Microsoft Office programlarına hakim,
- Çağrı Merkezi ya da Santral görevlisi olarak tercihen 1-3 yıl deneyimli (Sağlık sektörü deneyimli),
- Diksiyonu düzgün,
- Telefonda hizmet vermekten keyif alacak,
- Takım çalışmasına yatkın,
- Yaratıcı, analitik düşünen.