KOÇAK ŞİRKETLER GRUBU ÇAĞRI MERKEZİ - CALL CENTER ÇALIŞANI İş İlanı

ÇAĞRI MERKEZİ - CALL CENTER ÇALIŞANI iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

KARİYERİNİZE ÇAĞRI MERKEZİ TAKIMIMIZA KATILARAK BAŞLAMAK İSTER MİSİNİZ?
32.yılında büyümeye ve genişlemeye devam eden: KOÇAK GRUBU'na bağlı Koçak Çağrı Merkezi Hizmetleri'ne katılmaya hazır mısınız? Koçak Grubu'nun, EĞİTİM alanına konsantre olmuş biriminde kariyerinize başlamanız için KOÇAK GRUBU katılımınızı bekliyor.

İŞ TANIMI:
Eğitim süresi sonrasında müşterilerimizi arayarak kurumumuzda çalışan eğitim danışmanlarına görüşme randevusu alınması ve müşteri ilişkileri görevlerinin yerine getirilmesidir.

ÖNEMLİ NOT: Çalışanlarımızdan telefonda pazarlama, satış, tanıtım gibi bir çalışma istenmemektedir. İş Tanımı Telefonda Görüşme yapmak üzere sabit ofis çalışmasıdır.


Aranan Nitelikler

ARANAN ÖZELLİKLER:
- Yetiştirilmek üzere, çağrı merkezi sektöründe kariyer hedefi olan
- Hırslı ve kendini geliştirmeye önem veren
- Çalışmayı seven ve yoğun iş temposuna adapte olabilen
- Diksiyonu düzgün ve Takım çalışmasına yatkın
- 35 yaşını aşmamış Bayan

ÇALIŞMA OLANAKLARI:
SABİT MAAŞ + PRİM + SSK + YEMEK

ÇALIŞMA SAATLERİ:
09:00 - 18:30

ÇALIŞMA OFİSİ:
Çankaya Birlik Mahallesi konumlu olması nedeniyle bu bölgeye kolay ulaşabilecek çalışan adayları tercih edilecektir.

İŞE ALINACAK KİŞİ SAYISI: 5
Sadece yenibiris.com üzerinden başvuruları kabul edilmektedir.


ÇAĞRI MERKEZİ - CALL CENTER ÇALIŞANI ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma KOÇAK ŞİRKETLER GRUBU
Sektör / Bölüm / Pozisyon ÇAĞRI MERKEZİ / Eğitim-Öğretim / Uzman