İş TanımıTürkiye'nin önde gelen firmalarına Çağrı Merkezi Hizmeti veren firmamızda görevlendirilmek üzere ;
Tam zamanlı veya Freelance " Eğitim Uzmanı" aramaktayız.
- Müşteri ilişkileri yönetimi, koçluk becerileri, telefonda etkin iletişim, telefonda satış ve ikna teknikleri, diksiyon ve etkili konuşma, zor müşterilerle başa çıkma ve stres yönetimi gibi temel yetkinlik eğitimlerini verebilecek ,
- İlgili birimlerden gelen eğitim taleplerini değerlendirmek ve karşılamak,
- Operasyonel veriler, mevcut sınav-kalite raporları ve ölçme değerlendirme sonuçları doğrultusunda eğitim ihtiyaç analizleri yapmak,
- Eğitim raporunu oluşturmak ve sunmak.
Aranan Nitelikler - Tercihen Çağrı Merkezi sektöründe eğitim içeriği hazırlama, eğitim verme, değerlendirme, ölçümleme ve raporlama konusunda 2 yıl deneyime sahip,
- İnsan davranışı, bireysel farklılıklar, kişilik, ilgi, öğrenme, motivasyon, şirket kültürü vb. konularında bilgili,
- Analiz ve sunum yeteneği gelişmiş,
- Eğitim ve Eğitmenlik Deneyimli,
- Modern eğitim tekniklerine vakıf,
- Sunum ve organizasyon planlama becerileri gelişmiş,
- Microsoft Office programlarını etkin olarak kullanabilen,
- İletişim becerileri kuvvetli,
- Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,
- Problem çözme yeteneği, ikna becerisi yüksek olan,
- Yaratıcı, yenilikçi, esnek ve değişime açık olan,
- Telefonda yapılacak satışlarda fark yaratabilecek,