ece iş çözümleri ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM UZMANI İş İlanı

ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM UZMANI iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin önde gelen firmalarına Çağrı Merkezi Hizmeti veren firmamızda görevlendirilmek üzere ;

Tam zamanlı veya Freelance " Eğitim Uzmanı" aramaktayız.

  • Müşteri ilişkileri yönetimi, koçluk becerileri, telefonda etkin iletişim, telefonda satış ve ikna teknikleri, diksiyon ve etkili konuşma, zor müşterilerle başa çıkma ve stres yönetimi gibi temel yetkinlik eğitimlerini verebilecek ,
  • İlgili birimlerden gelen eğitim taleplerini değerlendirmek ve karşılamak,
  • Operasyonel veriler, mevcut sınav-kalite raporları ve ölçme değerlendirme sonuçları doğrultusunda eğitim ihtiyaç analizleri yapmak,
  • Eğitim raporunu oluşturmak ve sunmak.

Aranan Nitelikler
  • Tercihen Çağrı Merkezi sektöründe eğitim içeriği hazırlama, eğitim verme, değerlendirme, ölçümleme ve raporlama konusunda 2 yıl deneyime sahip,
  • İnsan davranışı, bireysel farklılıklar, kişilik, ilgi, öğrenme, motivasyon, şirket kültürü vb. konularında bilgili,
  • Analiz ve sunum yeteneği gelişmiş,
  • Eğitim ve Eğitmenlik Deneyimli,
  • Modern eğitim tekniklerine vakıf,
  • Sunum ve organizasyon planlama becerileri gelişmiş,
  • Microsoft Office programlarını etkin olarak kullanabilen,
  • İletişim becerileri kuvvetli,
  • Planlama ve organizasyon yeteneği gelişmiş,
  • Problem çözme yeteneği, ikna becerisi yüksek olan,
  • Yaratıcı, yenilikçi, esnek ve değişime açık olan,
  • Telefonda yapılacak satışlarda fark yaratabilecek,

ÇAĞRI MERKEZİ EĞİTİM UZMANI ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ece iş çözümleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Eğitim / Uzman