Türkiye'nin önde gelen bilişim eğitim kurumlarından biri olan Microsoft'un Yetkili Teknik Eğitim Merkezi olan Smartpro Bilgisayar Akademisi, kurumsal-bireysel olarak eğitimler veren ve 10bin'in üzerinde uzman yetiştirmiştir.
Hızla büyüyen yapımızda kurum kültürümüzü, kendi beceri ve yetkinlikleriyle derleyip iş geliştirme süreçlerimize katkı sağlayacak takım arkadaşları arıyoruz.
Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli
Problem çözme, planlama ve takip becerileri olan
Pozitif düşünce yapısına sahip
Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı
Tempolu ve yoğun iş ortamında çalışabilen
Tercihen 1 yıl Call Center ve / veya müşteri hizmetleri deneyimi olan
Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | SmartPRO Bilgisayar Akademisi |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Bilişim / Müşteri İlişkileri / Eleman |