SmartPRO Bilgisayar Akademisi Çağrı Merkezi Elemanı İş İlanı

Çağrı Merkezi Elemanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin önde gelen bilişim eğitim kurumlarından biri olan Microsoft'un Yetkili Teknik Eğitim Merkezi olan Smartpro Bilgisayar Akademisi, kurumsal-bireysel olarak eğitimler veren ve 10bin'in üzerinde uzman yetiştirmiştir. 

Hızla büyüyen yapımızda kurum kültürümüzü, kendi beceri ve yetkinlikleriyle derleyip iş geliştirme süreçlerimize katkı sağlayacak takım arkadaşları arıyoruz.
 


Aranan Nitelikler

Diksiyonu düzgün, yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli 

Problem çözme, planlama ve takip becerileri olan 

Pozitif düşünce yapısına sahip 

Müşteri memnuniyeti ve çözüm odaklı 

Tempolu ve yoğun iş ortamında çalışabilen 

Tercihen 1 yıl Call Center ve / veya müşteri hizmetleri deneyimi olan 

Tercihen İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden


Çağrı Merkezi Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma SmartPRO Bilgisayar Akademisi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Müşteri İlişkileri / Eleman