*Mevcut müşteri portföyünün devamlılığını sağlamak üzere düzenli olarak müşteri geri aramaları yaparak müşterileri bilgilendirme.
*Kurumumuzun fayda ve avantajlarını anlatarak yeni müşteri kazandırmak.
*25 Yaş ve üzeri.
*BESYO mezunu ( Tercihen Rekreasyon bölümü)
*Çağrı merkezi alanında en az bir yıl telefonda satış ve/veya ikna yönetimi konusunda deneyim sahibi.
*Müşteri memnuniyeti ve bağlılığı konusunda benimsediğimiz ilkeleri paylaşabilecek.
*Ekip çalışmasına uyumlu.
*Hedef odaklı çalışabilecek.
*Prezantabl ve dış görünüşüne önem veren.
*Telefonda ikna yeteneğine ve iletişimine güvenen.
*Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış yada tecilli durumda olmaları.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 10/06/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | T.C. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Eğitim / Eğitim / Öğretim / Eleman |