İSTANBUL BİLİŞİM Çağrı Merkezi (İnbound) Müşteri Hizmetleri İş İlanı

Çağrı Merkezi (İnbound) Müşteri Hizmetleri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Ülkemizin en büyük e-ticaret sitelerinden biri olan şirketimizin Yeni Bosna E-5 üzerindeki Airport AVM deki ofisinde çalışacak

Çağrı merkezimiz bünyesinde inbound operasyonumuz içinde yer alacak,

Şikayet Yönetimi ve Müşteri Memnuniyeti odaklı çalışacak müşteri temsilcileri arıyoruz,


Aranan Nitelikler

Çağrı merkezi inbound operasyonlarda tecrübeli,

İletişim becerileri kuvvetli ve akıcı bir diksiyona sahip,

Bir takımın parçası olarak görev ve sorumluluk alabilecek,
İkna kabiliyeti olan,
Çözüm odaklı,

Öğrenmeye ve kendisini geliştirmeye istekli,

Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ,

En az lise mezunu,

Microfost Ofis programlarına hakim,

Çalışma arkadaşları arıyoruz


Çağrı Merkezi (İnbound) Müşteri Hizmetleri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma İSTANBUL BİLİŞİM
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Müşteri İlişkileri / Eleman