İş TanımıSatışlarda iyi bir büyüme temposuna sahip olmamız ve yeni pazarlara açılmamız sebebiyle,
Call-Center Müdürü arıyoruz.
- Call-Center müdürü olarak veya Call-Center satış yöneticiliğinde deneyimli,
- Kozmetikte, Fart ürünleri ve benzerlerinde satış deneyimine sahip,
- Yapılacak işin özelliklerini bilme, yerel denetim kuruluşlarına aylık rapor göndermede tecrübeli,
- En az 60 kişilik bir ekibi yönetmede deneyimli,
- MS Office (MS Excel – iyi bir bilgiye sahip), CRM programlarını iyi kullanan,
- En az orta seviye ve üstünde Rusça bilen (yazılı ve sözlü)/ Rusça yok ise illeri derecede inglizce, Türkçeyi rahat kullanan, İngilizceyi en az konuşma seviyesinde ve üstünde bilen,
- Yerel vatandaşlığı olan.
Aranan Nitelikler - Call-Center’in açılışı için: Kiralık yer arayışı, limited şirket açılış işlemleri, gerekli belgelerin tasdik işlemleri,
- Şubenin idari ve ticari faaliyetlerinin yönetimi, yerel denetleme kuruluşları ile ilişkiler, raporların sunulması, ayrılan bütçe çerçevesinde, bulunduğu yerde idari ve organizasyonla ilgili problemlerin çözümü,
- Call-Center- TV pazarlama platformu operasyonel yönetimi,
- Personel alımı, operatörlerin çalışma yerlerinin ayarlanması,
- Şube faaliyetlerinin etkin bir şekilde idaresi ve geliştirilmesi,
- Personel kadrosunun takibi, çalışanların çalışma grafikleri ve performanslarının kontrolü,
- Planlanmış hedefleri tutturma, yerel Call-Center için ayrılmış iş trafiğininişlenmesinin sağlanması,
- Şubenin mali ve ticari faaliyetlerinin kontrol ve analizi, muhasebe raporlarının yerel denetim kuruluşlarına verilmesinin takibi,
- Operatör çağrılarının kaydı sırasında müşterilerle yaşanabilecek problemli durumların çözümü,
- Raporlama.
Bizim teklifimiz:
- Sabit bir iş
- Bireysel iş grafiği, tam zamanlı çalışma
- Maaş ve ikramiye, tecrübe durumu ve beklentilere göre ele alınacak
- Rahat bir çalışma ortamı, tüm konularda Moskova’daki ana ofis desteği
- Profesyonel ve mali açıdan gelişmeye açık bir pozisyon