Şoping 365 Çağrı Merkezi Müdürü İş İlanı

Çağrı Merkezi Müdürü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Satışlarda iyi bir büyüme temposuna sahip olmamız ve yeni pazarlara açılmamız sebebiyle,

Call-Center Müdürü arıyoruz.

 

  • Call-Center müdürü olarak veya Call-Center satış yöneticiliğinde deneyimli,
  • Kozmetikte, Fart ürünleri ve benzerlerinde satış deneyimine sahip,
  • Yapılacak işin özelliklerini bilme, yerel denetim kuruluşlarına aylık rapor göndermede tecrübeli,
  • En az 60 kişilik bir ekibi yönetmede deneyimli,
  • MS Office (MS Excel – iyi bir bilgiye sahip), CRM programlarını iyi kullanan,
  • En az orta seviye ve üstünde Rusça bilen (yazılı ve sözlü)/ Rusça yok ise illeri derecede inglizce, Türkçeyi rahat kullanan, İngilizceyi en az konuşma seviyesinde ve üstünde bilen,
  • Yerel vatandaşlığı olan.

Aranan Nitelikler
  • Call-Center’in açılışı için: Kiralık yer arayışı, limited şirket açılış işlemleri, gerekli belgelerin tasdik işlemleri,
  • Şubenin idari ve ticari faaliyetlerinin yönetimi, yerel denetleme kuruluşları ile ilişkiler, raporların sunulması, ayrılan bütçe çerçevesinde, bulunduğu yerde idari ve organizasyonla ilgili problemlerin çözümü,
  • Call-Center- TV pazarlama platformu operasyonel yönetimi,
  • Personel alımı, operatörlerin çalışma yerlerinin ayarlanması,
  • Şube faaliyetlerinin etkin bir şekilde idaresi ve geliştirilmesi,
  • Personel kadrosunun takibi, çalışanların çalışma grafikleri ve performanslarının kontrolü,
  • Planlanmış hedefleri tutturma, yerel Call-Center için ayrılmış iş trafiğininişlenmesinin sağlanması,
  • Şubenin mali ve ticari faaliyetlerinin kontrol ve analizi, muhasebe raporlarının yerel denetim kuruluşlarına verilmesinin takibi,
  • Operatör çağrılarının kaydı sırasında müşterilerle yaşanabilecek problemli durumların çözümü,
  • Raporlama.

 

Bizim teklifimiz:

  • Sabit bir iş
  • Bireysel iş grafiği, tam zamanlı çalışma
  • Maaş ve ikramiye, tecrübe durumu ve beklentilere göre ele alınacak
  • Rahat bir çalışma ortamı, tüm konularda Moskova’daki ana ofis desteği
  • Profesyonel ve mali açıdan gelişmeye açık bir pozisyon

Çağrı Merkezi Müdürü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 20/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şoping 365
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Hizmetleri / Hizmet / Servis / Üst Düzey Yönetici