TOURISTICA SEYAHAT ACENTASI Çağrı Merkezi Müdürü İş İlanı

Çağrı Merkezi Müdürü iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Kadıköy Merkez Ofisimizde bulunan çağrı merkezimizde Çağrı Merkezi Müdürü pozisyonunda birlikte çalışacağımız, Takım Lideri başta olmak üzere ekibe liderlik edecek ve işleyişinin doğru yürütülmesini sağlayacak, müşteri memnuniyeti odaklı yönetsel becerilere sahip Bay/Bayan takım arkadaşı arıyoruz.


Aranan Nitelikler

• Çağrı merkezi operasyonunda 5 yıl tecrübe sahibi,
• Callcenter satış departmanı kurmuş ve yönetimini gerçekleştirmiş,
• Ekip yönetimi ve motivasyonu konusunda tecrübeli,
• Vardiya planlaması yöntemleri konusunda bilgi sahibi,
• Raporlama yapabilen,
• MS Office programlarına hakim,
• Verimlilik, maliyet analizi yapabilen,
• İletişimi güçlü,
• Süreçleri analiz edebilen, süreç geliştirilebilen,
• Erkek adaylar için askerliğini yapmış,


Çağrı Merkezi Müdürü ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TOURISTICA SEYAHAT ACENTASI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Yönetim / Orta Düzey Yönetici