ARÇELİK A.Ş. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Arçelik A.Ş. Çağrı Merkezi Yöneticiliği Beylikdüzü kampüsünde görev alacak Müşteri Temsilcileri aranmaktadır.

 


Aranan Nitelikler

 

  • Ön lisans mezunu ya da açık öğretim lisans mezunu
  • İstanbul Avrupa yakasında ve İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden (Gebze, Darıca dahil)
  • Vardiyalı çalışma engeli olmayan
  • Takım çalışmasına uyumlu
  • İletişim becerileri gelişmiş ve diksiyonu düzgün
  • Telefonda ifade ve ikna yeteneğine güvenen
  • Sabırlı, enerjik, insan ilişkilerinde ve stres yönetiminde başarılı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan Tarihi 21/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ARÇELİK A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Dayanıklı Tüketim Ürünleri / Müşteri İlişkileri / Eleman