Şirket Bilgileri Gizli Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz çağrı merkezi sektöründe faaliyet gösteren sektöründe lider müşterimiz için Inbound Müşteri Temsilcisi arayışımız bulunmaktadır.


Aranan Nitelikler

En az yüksekokul mezunu

İyi seviyede bilgisayar kullanıcısı

Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri güçlü

Sabırlı ve öğrenmeye açık

Müşteri odaklı hizmet prensiplerini benimsemiş

Banka veya diğer finans kurumlarında self servis destek hizmetinde çalışmış

Eyüp ve civarında ikamet eden


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Şirket Bilgileri Gizli
Sektör / Bölüm / Pozisyon ÇAĞRI MERKEZİ / Banka-Finans Risk Yönetimi / Danışman