Verita Danışmanlık Telekomünikasyon ve İnş Ticaret Ltd Şti. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Verita Grup 5 departmanı ile faaliyet göstermektedir. CRM odaklı Pazarlama Danışmanlığı, Telekomünikasyon, Turizm, İnşaat ve Doğrudan Pazarlama bu departmanlardır. Dinamik ve ilerici yapısı ile faaliyet gösterdiği sektörlerde çalışanları ile beraber profesyonel bir aile yapısında çalışmaları hızla devam etmektedir. 2010 yılında % 400 büyüyen Verita her geçen gün kadrosunu genişletmektedir.  

İş Tanımı:

Verita Doğrudan Pazarlama departmanına bağlı Çağrı Merkezi bünyesinde faaliyetlerini yürütecek müşteri temsilciler aranmaktadır.
Sabit maaşa ilave olarak yüksek prim ve sosyal destek (SSK+Yol+Yemek) imkanları sağlanmaktadır.
 

 


Aranan Nitelikler

- Telefonda etkili iletişim kurabilen,
- İkna ve analiz yeteneğine sahip,
- Yoğun ve esnek çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
- İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
- İç motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas,
- Hızlı değişen kampanya kurgularına çabuk uyum sağlayabilecek,
- Kayıt alma, işlem takibi temel olmak üzere iyi derecede bilgisayar kullanabilen,
- Hedef odaklı ve takım çalışmasına yatkın,
- Çağrı merkezi üzerinden ürün satışında tecrübeli ve bu knuda kariyer yapmak isteyen,
- En az lise veya Yüksekokul mezunu,
- İletişim becerisi olan,
- Dinamik,
- MS Office uygulamalarına hakim,
- 30 yaşı aşmamış olmaları gerekmektedir.
 


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Verita Danışmanlık Telekomünikasyon ve İnş Ticaret Ltd Şti.
Sektör / Bölüm / Pozisyon ÇAĞRI MERKEZİ / Müşteri İlişkileri-Crm / Uzman