Turkcell Group Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Fiber, ADSL, E-mail ürünlerine ait teknik destek almak isteyen müşterilerimizden gelen çağrıları cevaplamak (Bilgisayar işletim sistemleri , ağ bağlantıları , internet explorer uygulamaları , modem ve bilgisayar arasındaki fiziksel bağlantıları) Web tabanlı bilgi programı vasıtasıyla ürünler ve kampanyalar hakkındaki son bilgileri müşterilere aktarmak Müşteri memnuniyetini sağlamak için belirlenmiş konuşma kalitesi kuralları ile görüşmeyi gerçekleştirmek Görev Yeri Erzurum’dur.


Aranan Nitelikler

En az lise, tercihen MYO ya da Üniversite mezunu Tercihen internet uygulamaları konusunda 1 yıl teknik destek deneyimine sahip İyi derecede bilgisayar bilgisine sahip DSL ve VoIP (İnternet Üzerinden Ses) teknolojileri konusunda bilgi düzeyi iyi seviyede olan (Farklı marka ve modellerdeki modemlerin reset-konfigürasyon işlemlerini gerçekleştirebilen) Telefonda iletişim, ikna ve problem çözme becerisi gelişmiş Esnek ve vardiyalı çalışma saatlerine uyum sağlayabilen Askerlik görevini tamamlamış veya en az 2 yıl tecilli olan


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Erzurum / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Turkcell Group
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Otelcilik / Ofis Elemanı