ÖZEL GEBZE HASTANESİ SAĞLIK HİZMETLERİ A.Ş Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

 

Hastanemizin modern alt yapısı, sürekli yenilediğimiz tıp teknolojimiz, konforu ve kaliteyi ön planda tutan, etik ilkelerden ödün vermeyen hizmet anlayışımız, her zaman güler yüzlü personelimizle yıllar içinde hastalarımızın güveni ve dostluğunu kazanmanın gururunu yaşıyoruz. Bu dostluğa ve güvene layık olmak için hizmetlerimize yenilerini katmaya devam ediyoruz. 


Aranan Nitelikler

Özel Pendik Yüzyıl Hastanesi  Bünyesinde Görevlendirilmek üzere;

En az lise mezunu
Tercihen çağrı merkezi iş deneyimi olan
Düzgün ve akıcı Türkçe konuşabilme yeteneğine sahip
Bilgisayar kullanabilen
Müşteri memnuniyeti odaklı
Ekip çalışmasına yatkın

Pendik ve civarında ikamet eden çağrı merkezi elemanı aramaktayız.


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ÖZEL GEBZE HASTANESİ SAĞLIK HİZMETLERİ A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık Kuruluşları / Haberleşme / Eleman