TURKCELL SUPERONLINE NOVA ABONE MERKEZİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.

 

Turkcell Superonline Abone Merkezinde, ürün ve hizmetlerin telefonda tanıtım ve satışını gerçekleştirecek

 

ÇAĞRI MERKEZİ UZMANI aramaktayız.


Aranan Nitelikler

En az Lise mezunu
Tercihen Çağrı Merkezi veya Satış Kanalı tecrübesi olan
Satış konusunda kendine güvenen
Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli
Müşteri odaklı bakış açısına sahip
Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas
Takım çalışmasına yatkın
MS Office uygulamalarına hakim


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TURKCELL SUPERONLINE NOVA ABONE MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Müşteri İlişkileri / Eleman