TURKCELL SUPERONLINE SELÇUK GRUP ABONE MERKEZİ Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.

 

Turkcell Superonline Fiber Çözüm Merkezine, ürün ve hizmetlerin telefonda tanıtım ve satışını gerçekleştirecek

 

ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ aramaktayız.


Aranan Nitelikler
  •          En az 1 yıl çağrı merkezi  telemarketing deneyimi olan,
  •          Satış hedefi odaklı ekip ortamında çalışmayı seven, enerjisi yüksek,
  •          Telefonda ikna ve iletişim kabiliyeti yüksek, ses tonu ve diksiyonu düzgün,
  •          MS Office Programlarına hakim
  •          İç ve dış müşteri memnuniyeti odaklı,
  •          Özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
  •          Analitik düşünebilen, planlı ve organizasyon yeteneği yüksek,
  •          Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya tecilli

        Çalışma arkadaşları aramaktayız.


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Adana / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TURKCELL SUPERONLINE SELÇUK GRUP ABONE MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Satış / Eleman