Akay Grup 1972 yılından bu yana Van, Hakkâri ve Bitlis illerinde Efes Pilsen, 1994 yılından bu yana ise Van’da Philip Morris ürünlerinin dağıtım çalışmalarını sürdürmektedir.
Akay Grup ayrıca 2003 yılından bu yana Ankara’da Efes Pilsen’in, 2007 yılından bu yana Mey İçki’nin, 2008 yılından bu yana Coca-Cola’nın yine distribütörlüğünü yapmaktadır.
Sürekli gelişen vizyonumuz ve Kalite Sistemlerimiz doğrultusunda müşteri memnuniyetinin ölçümlenmesi sebebi ile Gölbaşı Genel
Müdürlük binamızda Kalite Birimimize bağlı olarak görevlendirilmek üzere ;
Çağrı Merkezi Müşteri Hizmeteleri Temsilcisi Uzmanı aramaktayız
Sistemin kurulumu aşamasında data girişlerini sağlayabilecek ,
Müşteri şikayetlerini kurulan CRM üzerinden kayıt altına alarak yönlendirebilecek
Alınan data ve kayıtların belirlenen opsiyon süreleri içinde dönüşlerini ve kapatılmasını sağlayabilecek
Memnuniyet anketlerini gerçekleştirebilecek
İlk kurulum aşamasında yoğun arama trafiği ile müşterilere sistemi tanıtabilecek
Kalite Denetçisine belirli periyodlarda raporlama yapabilecek
Sadece çağrı yanıtlamadığının farkında olarak, Kalite Süreçleri için etkin bir rol üstlendiğinin bilincinde olan
Sistem üzerinde kayıtları ve kapanışları düzenli tutabilecek
Tercihen önlisans ya da lisans mezunu
Tercihen daha önce telesatış, inbound ve outbound çağrı tecrübesi bulunan
Tercihen daha önce benzer bir CRM ya da sistem kullanmış.
Yoğun çağrı trağinde müşteri memnuniyetini ve iç motivasyonunu koruyabilen
Ses tonunu ve Türkçe'yi etkin kullanabilen
Raporlama tecrübesi bulunan ve belirli periyodlarda Kalite Yöneticisi ve İcra Kurulu'na rapor verebilecek
Genç , enerjik , güelryüzlü takım arkadaşı aramaktayız.