Vodatech Bilişim Proje ve Danışmanlık A.Ş Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi

Şirket / İş Tanımı

Türkiye'nin ilk dış kaynaklı çağrı merkezi Vodatech bünyesinde; Kayışdağı ve Beylikdüzü lokasyonlarımızda değerlendirilmek üzere,Haftasonu çalışması olmayan sektöründe lider firmalardan olan kurumsal müşterilerimize kalite kriterleri doğrultusunda hizmet sunabilecek, sektörde kariyer hedefleyen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri  arıyoruz.

 


Aranan Nitelikler

Aranan Nitelikler

-En az lise mezunu,
-Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
-Pozitif, iletişim yetkinliği yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
-Temel PC, İnternet ve Ms Office programları kullanım bilgisine sahip,
-Erkek adaylar için en az 2 yıl askerlik ile ilişiği bulunmayan,
-İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,Beylikdüzü Lokasyonu için başvuran adaylar için (Beylikdüzü,Büyükçekmece,Avcılar,Esenyurt,Küçükçekmece,Sefaköy’de ikamet eden )

 

Ek Bilgiler

İş Alanı

  • Müşteri İlişkileri-Crm
  • Satış-Pazarlama

Organizasyondaki Yeri

Eleman

Çalışma Şekli

Tam zamanlı

Çalışma Yeri

  • İstanbul Avrupa Yakası - Türkiye
  • İstanbul Anadolu Yakası - Türkiye

 

  • ÇAĞRI MERKEZİ

Eğitim Durumu

  • Lise Mezunu
  • Meslek Yüksekokulu Mezunu
  • Meslek Yüksekokulu Öğr.
  • Lisans Öğr.
  • Lisans Mezunu

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Vodatech Bilişim Proje ve Danışmanlık A.Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman