Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi
Şirket / İş Tanımı
Türkiye'nin ilk dış kaynaklı çağrı merkezi Vodatech bünyesinde; Kayışdağı ve Beylikdüzü lokasyonlarımızda değerlendirilmek üzere,Haftasonu çalışması olmayan sektöründe lider firmalardan olan kurumsal müşterilerimize kalite kriterleri doğrultusunda hizmet sunabilecek, sektörde kariyer hedefleyen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri arıyoruz.
Aranan Nitelikler
-En az lise mezunu,
-Akıcı ve düzgün bir diksiyona sahip,
-Pozitif, iletişim yetkinliği yüksek, ekip çalışmasına yatkın,
-Temel PC, İnternet ve Ms Office programları kullanım bilgisine sahip,
-Erkek adaylar için en az 2 yıl askerlik ile ilişiği bulunmayan,
-İstanbul Anadolu Yakası'nda ikamet eden,Beylikdüzü Lokasyonu için başvuran adaylar için (Beylikdüzü,Büyükçekmece,Avcılar,Esenyurt,Küçükçekmece,Sefaköy’de ikamet eden )
Ek Bilgiler
İş Alanı
Organizasyondaki Yeri
Eleman
Çalışma Şekli
Tam zamanlı
Çalışma Yeri
Eğitim Durumu
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Vodatech Bilişim Proje ve Danışmanlık A.Ş |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Müşteri İlişkileri / Eleman |