BORSAPORT ALMOR DANIŞMANLIK VE PAZ. TİC. LTD. ŞTİ. Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Sektörünün lideri olan firmada, Ulaştırma Bakanlığı’nın zorunlu kıldığı yetki belgelerinin firmalara anlatılması konusunda görev alacak, firmaları  telefon ile arayıp, sunulan zorunlu hizmetlerin tanıtımını yapacak TAKIM ARKADAŞLARI ARIYORUZ...


Aranan Nitelikler
  •  BAYAN
  •  En az ön lisans mezunu,
  •  Çağrı merkezi deneyimi olan,
  •  Ekip çalışmasına uyum sağlayabilecek,
  •  Satış konusunda istekli,
  •  09:00-18:00 saatleri arasında çalışacak,
  •  Telefonda ikna konusunda kendinden emin ve memnuniyet sağlayabileceğine inanan, 
  •  Diksiyonu düzgün, iletişim yeteneği yüksek, 
  •  Yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,  
  •  Stres yönetimi ve problem çözme konusunda başarılı,
  •  TAKIM ARKADAŞLARI ARIYORUZ

 

  • Net Maaş+Yemek+SGK + Yüksek primle keyifli bir ortamda çalışacak.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Firma BORSAPORT ALMOR DANIŞMANLIK VE PAZ. TİC. LTD. ŞTİ.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Müşteri İlişkileri / Eleman