ALLE KLİNİK Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

        

Anadolu yakası / Ataşehir’de, Sağlık sektöründe faaliyet gösteren firmamızda,

-        Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla hizmet vermek,

-        Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikâyetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak, geri dönüşleri yapmak.

-        Çağrı Merkezi ve Santral sistemine gelen çağrıları cevaplamak ve ilgili bölümlere yönlendirmek,

-        Çağrı Merkezi'ne gelen doktor randevu taleplerini karşılamak ve gerekli kaydı tutmak, takip etmek,

-        Randevular ile ilgili hatırlatma görüşmeleri yapmak, ilgili departmanlara raporlamak,

-        Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak, konuyu takip edip sonuçlandırmak,

-        Gerekli aramaları yaparak müşteri randevularını organize etmek, raporlamak ve takip etmek.


Aranan Nitelikler

-         Tercihen Ön lisans ya da Lisans mezunu,

-         Çağrı Merkezi temsilcisi olarak tercihen 1-3 yıl tercihen sağlık sektörü deneyimli,

-         İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden

-         Microsoft Office programlarına hâkim, raporlama yeteneği yüksek,

-         Diksiyonu düzgün, müşteri odaklı,

-         Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi,

-         Dinamik Ortamları Seven, Motivasyonu Yüksek,

-         İletişim ve İkna Yeteneği Güçlü,

-         Sigara kullanmayan,

-         Bayan.

Çağrı Merkezi müşteri temsilcileri aramaktayız.


Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ALLE KLİNİK
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık / Sağlık / Eleman