Anadolu yakası / Ataşehir’de, Sağlık sektöründe faaliyet gösteren firmamızda,
- Maksimum Müşteri Memnuniyeti anlayışıyla hizmet vermek,
- Şirket hedef ve standartları doğrultusunda müşterilerin taleplerine ve şikâyetlerine telefon ve e-mail yolu ile hızlı ve doğru çözümler bulmak, geri dönüşleri yapmak.
- Çağrı Merkezi ve Santral sistemine gelen çağrıları cevaplamak ve ilgili bölümlere yönlendirmek,
- Çağrı Merkezi'ne gelen doktor randevu taleplerini karşılamak ve gerekli kaydı tutmak, takip etmek,
- Randevular ile ilgili hatırlatma görüşmeleri yapmak, ilgili departmanlara raporlamak,
- Gerekli departman sorumluları ile iletişim kurarak, konuyu takip edip sonuçlandırmak,
- Gerekli aramaları yaparak müşteri randevularını organize etmek, raporlamak ve takip etmek.
- Tercihen Ön lisans ya da Lisans mezunu,
- Çağrı Merkezi temsilcisi olarak tercihen 1-3 yıl tercihen sağlık sektörü deneyimli,
- İstanbul Anadolu yakasında ikamet eden
- Microsoft Office programlarına hâkim, raporlama yeteneği yüksek,
- Diksiyonu düzgün, müşteri odaklı,
- Takım çalışmasına yatkın, sorumluluk sahibi,
- Dinamik Ortamları Seven, Motivasyonu Yüksek,
- İletişim ve İkna Yeteneği Güçlü,
- Sigara kullanmayan,
- Bayan.
Çağrı Merkezi müşteri temsilcileri aramaktayız.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | ALLE KLİNİK |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Sağlık / Sağlık / Eleman |