TURKCELL SUPERONLINE ABONE MERKEZİ Çağrı Merkezi Personeli İş İlanı

Çağrı Merkezi Personeli iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzereFİBER OPTİK yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.

Turkcell Superonline Abone Merkezinde, belirlenen bölge içerisinde ki satışı gerçekleşen internet hizmetinin müşteri ihtiyaçları doğrultusunda geri dönüşlerinin sağlanması ve müşterilerin yeni kampanya ve fırsatlardan haberdar edilmesi sürecinde destek olacak

ÇAĞRI MERKEZİ ELEMAN'ları aramaktayız.


Aranan Nitelikler
  • Çağrı merkezinde (call-center) müşteri temsilcisi olarak görev yapmış,
  • MS Ofis programlarına hakim,
  • Telefonda etkili iletişim kurabilen,
  • Diksiyonu düzgün akıcı konuşabilen,
  • İkna kabiliyeti yüksek
  • İş takibinde başarılı, hedef odaklı
  • İletişim becerisi ve kişisel motivasyonu yüksek,

 

Çalışma arkadaşları aramaktayız.


Çağrı Merkezi Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TURKCELL SUPERONLINE ABONE MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Satış / Eleman