TURKCELL SUPERONLINE GİZA DAĞITIM MERKEZİ Çağrı Merkezi Personeli İş İlanı

Çağrı Merkezi Personeli iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Şirket / İş Tanımı :

Türkiye’ nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye’de 1000Mbps’ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır.

Turkcell Superonline Dağıtım Merkezinde; ürün ve hizmetlerin telefonda tanıtım ve satışını gerçekleştirecek,

ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ aramaktayız.

 

 


Aranan Nitelikler

Aranan Nitelikler :

En az Lise mezunu

Tercihen Çağrı Merkezi veya Satış Kanalı tecrübesi olan

Öğrenmeye ve gelişime açık

Satış konusunda kendine güvenen,

Prim uygulamalarını iyi kullanarak gelirlerini artırmayı hedefleyen,

Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek

Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli

Müşteri odaklı bakış açısına sahip

Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas

Takım çalışmasına yatkın

MS Office uygulamalarına hakim

Erkek adaylar için; askerlik görevini tamamlamış veya 2 yıl süre ile tecilli durumda olan


Çağrı Merkezi Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma TURKCELL SUPERONLINE GİZA DAĞITIM MERKEZİ
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Ürün ve Hizmetleri / Satış / Eleman