Fiberland Fiber Çözüm Merkezi Çağrı Merkezi Personeli İş İlanı

Çağrı Merkezi Personeli iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye' nin yenilikçi telekom operatörü Turkcell Superonline, bir Turkcell grup şirketidir. Kendi altyapısını kurmak üzere fiber optik yatırımlarına hız kesmeden devam eden Turkcell Superonline, Türkiye'de 1000Mbps'ye varan hızlarda internet erişimi sağlayan ilk ve tek telekom operatörüdür. Turkcell Superonline, bireysel ve kurumsal müşterilerine ses, data, geniş bant internet erişimi, toplu ses taşıma ve kiralık veri hattı hizmetleri ve katma değerli servisler sunmaktadır. Fiberland Fiber Çözüm Merkezi de Turkcell / Turkcell Superonline bünyesinde yer almaktadır. 

 

İş Tanımı;

Turkcell Superonline Abone Merkezi'nde, ürün ve hizmetlerin telefonda tanıtım ve satışını gerçekleştirecek ekip arkadaşları arıyoruz.


Aranan Nitelikler

 

  • Tercihen Çağrı Merkezi veya Satış Kanalı tecrübesi olan
  • Tercihen Outbound / Inbound konusunda deneyimli
  • Satış konusunda kendine güvenen
  • Doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlayabilecek
  • Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli, diksiyonu düzgün
  • Müşteri odaklı bakış açısına sahip
  • Motivasyonu yüksek, zaman yönetimi konusunda hassas
  • Takım çalışmasına yatkın

Çağrı Merkezi Personeli ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Fiberland Fiber Çözüm Merkezi
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Satış / Eleman