ATS Applied Tech Systems Ltd. Şti. Çağrı Merkezi Uzmanı İş İlanı

Çağrı Merkezi Uzmanı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

ATS offers solutions for industrial & process automation and information technology users world-wide.

We provide products and services for all three levels of the automation pyramid - control, execution and information. Our business activities have been specifically designed to support the full life-cycle of automation and IT systems.          

We are hiring support desk representatives to serve customers who operate in European Time Zone.         


Aranan Nitelikler

En az Lise mezunu,

  • İleri seviye (en az B2 ve üzeri) Almanca ve / veya İngilizce konuşabilen
  • 00:00-24:00 arası vardiyalı sistemde çalışabilecek
  • Müşteri yönetiminde kuvvetli
  • Tercihen yazılım ve bilgisayar teknolojileriyle bilgili

Çağrı Merkezi Uzmanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma ATS Applied Tech Systems Ltd. Şti.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Bilgi Teknolojileri / Uzman