DOĞA OKULLARI Çağrı Merkezi Yöneticisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Yöneticisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Doğamız gereği amacımız; hayatı, insanları, doğayı seven ve koruyan, ülkemiz ve dünyadaki gelişmeleri izleyen, yön verme çabası içinde olan, bilime ve bilimsel çalışmalara açık, gelişimin parçası olabilen, sorunlarını çözebilen, kendine güvenen, başkalarının haklarına saygılı, ülkesine ve çağına sorumlu, sanatı, sağlıklı yaşamayı ve sporu önemseyen ve bunu yaşam biçimi haline getiren, ailesinin ve ülkesinin gururlanacağı bireyler yetiştirmektir. Doğa Koleji ailesi olarak biz; paylaşımcı, üretken, kendini sürekli yenileyen ve birbirini geliştiren bir ekibiz. Başarılarla dolu geçmişimizi ve ortak vizyonumuzu geleceğimiz adına en önemli güç olarak görüyoruz. Başarılarımızı, coşkumuzu, geleceğimizi paylaşacağımız; dinamik, heyecanlı, üretken, topluma ve kendine katma değer üreten, bireysel hedefleriyle kurumsal hedeflerimizi örtüştürebilen adayları aramızda görmekten mutluluk duyacağız.

 

  • Üst segment müşterilere hizmet vermek için organize edilmiş Takım Liderleri  ve agentları yönetmek,Satış ve Telemarketing Stratejilerinin geliştirmek,
  • Operasyonel KPI ları belirlemek ve yönetmek,
  • Detaylandırılmış iş planı yapmak ve dağılımının sağlamak,
  • Operasyonel ve kalite metriklerinin takibi, hedeflerden olası sapmalar için aksiyonları almak,
  • İhtiyaçlar ve KPI lar doğrultusunda performans sisteminin revize edilmesi ve çalışanlara gerekli bildirim yapmak,
  • Çalışanlarının performansından, iç/nihai müşteri memnuniyeti sağlayarak, memnuniyetinin arttırılmasına yönelik geribildirimlerin üretmek,
  • Yeni hizmet taleplerinin alınmak ve sonuçlandırmak,
  • Operasyonun gelişim alanlarını belirlemek ve ilgili iyileştirme aksiyonlarının hayata geçirmek,
  • Yeni süreç, uygulama ve işlerin operasyonlarda etkin bir şekilde uygulanmasının takip etmek,
  • Ekibine koçluk yapmak, ekibi geliştirmek,
  • Ekibinin iş sonuçlarıyla ilgili raporları üst yönetimle paylaşmak,
  • Göreviyle ilgili olarak Şirketini ve birimini temsil etmek,
  • Ekibinin ücret/prim/yan hak/ kariyer planlanmasını yapmak, 

Aranan Nitelikler

 

  • 4 yıllık üniversite mezunu,
  • Çağrı Merkezi sektöründe minimum 3 yıl yöneticilik tecrübesi olan, tercihen Satış Birim Yöneticiliği ya da Operasyon Müdürü olarak görev yapmış,
  • Ekip yönetimi ve koçluk becerileri gelişmiş,
  • Telemarketing operasyonlarında görev almış,
  • Analitik, planlama ve raporlama yetkinlikleri gelişmiş,
  • Sonuç ve kalite odaklı,
  • Operasyonel kalite ve diğer KPI ların takibi konusunda tecrübeli,
  • Yenilikçi, değişime ve gelişime açık,
  • Ekibin motivasyon ve enerjisini üst düzeyde tutabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış,
  • 28-35 Yaş aralığında,

 

 


Çağrı Merkezi Yöneticisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma DOĞA OKULLARI
Sektör / Bölüm / Pozisyon Hizmet / Halkla İlişkiler / Orta Düzey Yönetici