Dünyanın ilk araç kiralama firması olan Hertz Türkiye'de Asya Nakliyat ve Dış Ticaret A.Ş. firması tarafından 11 yıldır franchisee olarak temsil edilmekte olup; havalimanı ve şehiriçi ofislerimiz ve bayilerimizle beraber sayısı 40'a varan şube ağı ile hizmet vermektedir.Firmamızın Merkez Ofisinde görevlendirilmek üzere;
* Denetim departmanı bünyesinde yer alacak; satış sonrası hizmetlerden ön muhsebe işlemlerini yürütecek, faturalama, kontrol ve ilgili işlemlerin operasyonel süreçlerinden sorumlu olacak,
* Sözleşme-müşteri hesap incelemeleri yapacak, faturaları kesecek, sonraki aşamaları takip edecek,
* Müşterilerle hesap mutabakat yapacak,
* Sorumluluk alanıyla alakalı işbirliği içinde olduğu diğer departmanlar ve müşteriler ile evrak, e-mail, telefon vb. iletişim süreçlerini dikkatle takip edecek,
* Sorumluluk alanıyla ilgili aylık raporlamaları hazırlayacak,
* Denetim departmanındaki cari hesaplar ve iç kontrol süreçlerine destek verecek.
* Yüksekokul, Lisans mezunu,
* Tercihen ETA, SQL kullanabilen,
* Muhasebe, ön muhasebe alanında en az 2 yıl deneyime sahip,
* Cari hesap ekstresi okuma mutabakat yapma deneyimi olan,
* Ms office programlarını iyi derecede kullanan, daha önce rapor vs. hazırlamış,
* Yazılı,sözlü iletişim becerileri kuvvetli,
* İşini takip edebilen , sonuç-çözüm odaklı düşünen,
* Aynı anda birden fazla çalışmayı yürütebilen,
* Sorumluluk sahibi düzenli, dikkatli, titiz çalışmayı seven,
* Kendini disipline edebilen, zamanı etkin kullanabilen,
* Pratik düşünebilen, araştırmacı, yenilikçi ve detaycı kişilik özelliklerine sahip,
* Ekip çalışmasında uyumlu, paylaşımcı ve aktif rol alabilen,
* Anadolu yakasında ikamet eden,
* 30 yaşını aşmamış.
İlan lokasyonu | İstanbul Anadolu / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Hertz Rent a Car |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Finans - Ekonomi / Arşiv / Dokümantasyon / Eleman |