Firmamız Çeviri ve Dokümantasyon Hizmetleri ile Çeviri ve Dokümantasyon Teknolojileri sunmaktadır.
Çeviri ve dokümantasyon hizmetleri alanında sektörün en önemli oyuncularından biri olan firmamız büyük oranda yurt dışında merkezli olmak üzere dünyanın önde gelen firmalarına hizmet vermektedir. Faaliyet alanlarımız ve firmalarımız hakkında bilgilere aşağıdaki web sitelerinden erişebilirsiniz:
http://www.referansceviri.com
http://www.set-soft.com
http://www.minikcaretta.com
Çeviri Teknolojileri alanındaki çalışmalarımız dünyada çeviri sektörü içinde oldukça popüler olan SDL Trados Teknolojileri ürünlerinin distribütörlüğü üzerine odaklanmıştır. SDL Trados Teknolojileri halen dünyada "Bilgisayar Destekli Çeviri Araçları" sınıfında en önde telaffuz edilen ve sektörün tartışmasız lideri konumunda olan bireysel ve kurumsal araçlar sunmaktadır. Bu alanda yapılacak müşteri ilişkilerinden beklentimiz, son yıllarda kullanımı giderek yaygınlaşan bu araçların sunduğu fırsatları mümkün olduğunca fazla sayıda birey ve kuruma tanıtmak, satış potansiyeli oluşturarak söz konusu araçların satışını gerçekleştirmektir.
Firmamızın 2005 yılından bu yana sürdürdüğü distribütörlük yetkisi Türkiye ve bazı çevre ülkelerini kapsamaktadır.
Firmamız Avrupa Birliği Çeviri Standartları ile çalışan bir kurumdur. Çalışanlarımızı titizlikle seçmemiz, kendileriyle en az 1 yıl çalışmak üzere anlaşma yapmamız, onlara ilk günden itibaren sürekli ve düzenli olarak eğitimler vermemiz sayesinde kalite düzeyimizi bu denli yukarıda tutmayı başarmaktayız. Başvuru yaparken, kısa süreli çalışmak isteyen kişilere açık olmadığımızı lütfen göz önünde bulundurunuz.
Başvurularınız için şimdiden teşekkür ederiz.
DENEYİMLİ ÖN MUHASEBE - OFİS ELEMANI
Bu ilan ile bir süre sonra boşalacak olan Ön Muhasebe pozisyonumuz için ekibimize bir kişi eklemek amacındayız.
Uzun vadeli çalışacak personel aramaktayız:
- Ön muhasebe konusunda deneyimli
- İstikrarlı ve güvenilir bir iş ortamında,
- Kurumsallaşma sürecini başarıyla gerçekleştirmiş bir organizasyonda istek ve gayretle çalışmaya hazır olmalı;
- Türkçe'yi çok iyi bir şekilde kullanabilmeli;
- Bilgisayarda hızlı çalışma becerisine sahip olmalı;
- ETA Muhasebe programını iyi bilmeli
- Word, Excel ve PowerPoint programlarını rahat kullanabilmeli
- Ciddi, prensip sahibi, çalışkan ve ayrıntıya önem veren bir kişilik sahibi olmalı;
Çalışma esası: Maaş + SSK + Öğle Yemeği
Şirketimizin merkez ofisi Çağlayan Adliyesi yanında olduğundan, ulaşımı kolay yakın semtlerde oturan adaylar tercih edilecektir.
Erkek adayların askerlik ile ilişiği olmamalıdır.
Çalışma koşulları:
1 Yıllık istihdam anlaşması yapılır. 1 yıldan daha kısa süreli çalışma düşüncesinde olanların başvuru yapmaması rica olunur.
MAAŞ + SİGORTA + ÖĞLE YEMEĞİ verilir.
Cumartesi ve Pazar hafta tatilidir. Çalışma Saatleri: 08:45 - 12:30 / 13:30 - 18:30
Anlaşmalar brüt maaş üzerinden yapılmaktadır. Yıllık izin 12 ay çalışma süresini dolduranlar için geçerlidir.
İlan lokasyonu | İstanbul Avrupa / Tümü |
İlan Tarihi | 30/05/2016 |
Cinsiyet | Belirlenemedi |
Çalışma Şekli | Tam zamanlı |
Firma | Referans Çeviri Hizmetleri, Yazılım ve Yayıncılık Ltd. Şti. |
Sektör / Bölüm / Pozisyon | Bilişim / Sekreterya / Ofis Elemanı |