İş Tanımı - Sezon siparişi öncesi geçmiş verilerin analizi
- Sezon sipariş ve RPT’lerin tedarikçi firmalara iletilmesi ve takibi,
- Sezon sipariş ve RPT’lerin sisteme tanımlanması,
- Mağaza sezon ürünlerinin dağılım çalışmasının yapılması ve bu dağılımların sisteme aktarılması,
- Mağazaların özel ısmarlama ürün siparişlerinin temini,
- Tedarikçilerden gelen ürünlerin takip edilmesi ve raporlanması,
- Satış ve alış raporlarının hazırlanması,
- Üreticiden gelen ürünlerin mağazaya sipariş sevk kontrolü,
- Stok seviyelerinin takip edilerek depo ürünlerinin mağazalara dağıtılması,
- Stok seviyelerinin takip edilerek mağazalar arası transferlerin gerçekleştirilmesi ve kontrol edilmesi,
Ürün yönetimi yöneticisinin verdiği talimatlarını yerine getirilmesi.
Aranan Nitelikler - Perakende sektöründe, tercihen ayakkabı – çanta konusunda ürün yönetimi yapmış.
- En az 2 yıl deneyimli
- Tercihen, Nebim V3 konusunda deneyimli
- Office programlarını çok iyi kullanabilen.
- Tercihen Avrupa yakasında oturan