SAHADAYIZ BİZ Ajans Sekreteri İş İlanı

Ajans Sekreteri iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

SAHA AJANS

  • 2006 yılından bu yana ulusal ve uluslararası müşterilerimiz için başarı ve çözüm odaklı stratejiler üreterek hayata geçirmekteyiz.
  • İstanbul’da yer alan merkezimiz ve Türkiye genelinde 6 şube ile 12 temsilciliğimizde, konusunda uzman 50 personel ile faaliyet göstermekteyiz.

- Telefon trafiğini yönetebilecek,

- Ofis yöneticilerine ve gelen misafirlere çay/kahve servisi yapabilecek,

- İş müracaatına gelen adayları karşılayıp yönlendirebilecek,

- Ofis akışını sekteye uğratmayacak şekilde yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,


Aranan Nitelikler

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

  • En az lise mezunu ,
  • Konusunda en az 2 yıl deneyimli,
  • Microsoft Office programlarını etkin bir şekilde kullanabilen,
  • Raporlama, toplantı yönetimi ve zaman yönetimi konularında kendini geliştirmiş,
  • Sonuç odaklı çalışabilen,
  • Sorumluluk sahibi,
  • Santral ve telefon görüşmelerini yönetme becerisine sahip,
  • İletişim yeteneği yüksek, diksiyonu düzgün,
  • İnsanlarla kolay iletişim kurabilen, sabırlı, güler yüzlü,
  • Şirketin dosyalama ve dokümantasyon işlemlerinin yürütebilecek,
  • Günlük iş akışı içinde etkin iletişim koordinasyonu sağlayabilecek,
  • Tercihen; Başakşehir, Küçükçekmece, Halkalı, Sefaköy, İkitelli ve Bağcılar’da ikamet eden ,

Ajans Sekreteri ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma SAHADAYIZ BİZ
Sektör / Bölüm / Pozisyon İNSAN KAYNAKLARI DANIŞMANLIK / Sekreterya-Ofis Yönetimi / Eleman