Adecco Şişli Almanca Bilen Çağrı Merkezi Elemanı İş İlanı

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Elemanı iş ilanı açıklaması

Genel Nitelikler:
Adecco Grup, 60’tan fazla ülke ve bölgede yaklaşık 31.000 çalışanı ve 5.500 şubesiyle her gün 700.000’in üzerinde kişiye iş imkanı sağlayarak 100.000’in üzerinde firma ile buluşturmaktadır. İnsan Kaynakları ve istihdam çözümleri konusunda dünya lideri olan Adecco, global bakış açısı ile lokal ihtiyaçların çözümlenmesinde geniş bilgi birikimini müşterileriyle paylaşmaktadır. Adecco Group bir Fortune 500 firması olup, SIX Swiss Exchange borsanına kotedir.
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz havayolu sektörünün öncü firması için aşağıdaki özelliklere sahip ''Almanca Bilen Çağrı Merkezi Elemanı'' aramaktayız.

· Minimum Lise/Önlisans, Tercihen Üniversite Mezunu,
· Anadil seviyesinde Almanca bilgisine ve orta seviyede İngilizce bilgisine sahip,
· İstanbul lokasyonunda ikamet eden yada edebilecek,
· Müşteri odaklı, yoğun çalışma temposuna ayak uydurabilecek,
· Diksiyonu düzgün, iletişim becerileri kuvvetli,
· Çağrı Merkezi ve Müşteri İlişkileri Yönetimi konusunda kariyer hedefleyen,

İş Tanımı:

· Müşterilerden gelen tüm çağrıların zamanında karşılanması ve sonuçlandırılması,
· Müşterilerin soru ve sorunlarına çözüm bulunması,
· Müşteri bilgilendirilmesinin sağlanması,
· Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile kaliteli hizmet sunulması ve müşteri memnuniyeti sağlanması,

Adecco, İşkur'un denetiminde 28.04.2010 tarihli 05 No'lu lisans sahibi özel istihdam bürosudur.

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Elemanı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 31/01/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Adecco Şişli
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Tümü