RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Vardiyasız İş İlanı

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Vardiyasız iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına, çağrı merkezi hizmeti sağlayan müşterimiz için "Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.

Uluslarası bir e-ticaret sitesinin müşterilerinden gelen çağrıları karşılamak,
Çalışma saatleri 10:00-19:00 arasıdır,
Cumartesi - Pazar çalışma yoktur.

Aranan Temel Nitelikler

En az Lise mezunu,
Anadil düzeyinde Almanca konuşabilen,
Tercihen çağrı merkezinde tecrübeli,
Telefonda iletişim ve ikna becerisi ve problem çözme becerisi gelişmiş,
Müşteri yönetiminde kuvvetli.

Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Vardiyasız ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Kağıthane
İlan Tarihi 10/02/2017
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma RECRUITER HUMAN RESOURCES CONSULTANCY
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri / Temsilci