Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (Vardiyasız iş ilanı açıklaması
İş Tanımı
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz, dünyanın önde gelen uluslararası firmalarına, çağrı merkezi hizmeti sağlayan müşterimiz için "Almanca Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" pozisyonunda personel arayışımız söz konusudur.
Uluslarası bir e-ticaret sitesinin müşterilerinden gelen çağrıları karşılamak,
Çalışma saatleri 10:00-19:00 arasıdır,
Cumartesi - Pazar çalışma yoktur.
Aranan Temel Nitelikler
En az Lise mezunu,
Anadil düzeyinde Almanca konuşabilen,
Tercihen çağrı merkezinde tecrübeli,
Telefonda iletişim ve ikna becerisi ve problem çözme becerisi gelişmiş,
Müşteri yönetiminde kuvvetli.