EKO Çağrı Merkezi Hizmetleri Tic ve San A.Ş. Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Türkiye'nin köklü gruplarından olan grubumuzun, Çağrı Merkezi Yönetimi alanında faaliyet gösteren şirketinde, Inbound ve Outbound  Arapça projelerde görev almak üzere,


Aranan Nitelikler

İleri derecece Arapça Konuşabilen tercihen (Kuveyt Lehçesine hakim)

* Lise, tercihen üniversite mezunu, 
* 18-35 yaşları arasında,
* Diksiyonu düzgün,
* Tam zamanlı çalışabilecek,
* Vardiyalı çalışma sistemine uyum gösterebilecek,
* Anadolu yakasında ikamet eden
* Kurumsal bir organizasyonda kariyer hedefi olan,
* Müşteri odaklı düşünebilen ve çözüm odaklı
* Telefonda ikna becerileri gelişmiş,
* Dinamik, hızlı, gelişimci ortamlarda çalışmaktan keyif alan


Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İlan Tarihi 14/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma EKO Çağrı Merkezi Hizmetleri Tic ve San A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi Hizmetleri / Bilgi Teknolojileri / Eleman