KOSHH TEKNOLOJİ SERVİS A.Ş. Arapça Bilen Çağrı Merkezi Temsilcisi İş İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İş Tanımı
  • Müşterilerin tüm istek ve şikayetlerini telefon aracılığı ile almak,
  • %100 müşteri memnuniyeti esasına bağlı kalarak müşterinin sorunlarını çözüme kavuşturmak ve gerekli görüldüğü durumlarda sorunu ilgili bölümlere aktarmak,
  • Telefonda verilen hizmet esnasında Kurum kültürünü en iyi şekilde yansıtmak,
  • Müşterileri Kurum  ürün ve hizmetleri hakkında bilgilendirmek ve talepleri doğrultusunda ilgili yönlendirmeleri yapmak,

Lokasyonu Mecidiyeköy'de bulunan firmamızın bünyesinde değerlendirilmek üzere ''Müşteri Temsilcisi'' görevini üstlenecek çalışma arkadaşları aramaktayız
 


Aranan Nitelikler
  • Minimum Lise Mezunu, Tercihen Önlisans veya Lisans Mezunu
  • 18-30 yaşları arasında,
  • Yazılı ve sözlü iletişimi kuvvetli,
  • Müşteri ve başarı odaklı,
  • Ekip çalışmasına yatkın
  • İyi derecede Arapça konuşabilme ve anlama becerisine sahip,
  • Bayan adaylar öncelikle değerlendirmeye alınacaktır.

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
İstanbul Avrupa / Tümü
İlan Tarihi 30/05/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma KOSHH TEKNOLOJİ SERVİS A.Ş.
Sektör / Bölüm / Pozisyon BİLİŞİM / Satış-Pazarlama / Eleman