Çağrı Merkezi Sektörünün Önde Gelen Kuruluşu Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

Arapça bilen
Suriye uyruklu
En az Lise, tercihen Önlisans ve Lisans mezunu
Esnek ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek
Etkin iletişim, problem çözme, ikna ve analiz etme yetkinliklerine sahip
Müşteri ve hedef odaklı
Ms Office programlarına hakim ve hızlı klavye kullanabilen
Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış ve en az 1 yıl süre ile tecilli durumda olan

Çağrı merkezimize gelen çağrıların standartlara uygun cevaplanması; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyetinin sağlanması
Görev Yeri istanbul veya Urfa'dır.

Arapça Bilen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Tümü
Şanlıurfa / Tümü
İlan Tarihi 13/05/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 19 - 40
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Çağrı Merkezi Sektörünün Önde Gelen Kuruluşu
Sektör / Bölüm / Pozisyon Danışmanlık / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi