Arapça Bilen Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Çağrı Merkezi sektöründe faaliyet gösteren kurumsal müşterimiz için Oyun Destek Müşteri Hizmetleri biriminde sosyal medya operasyonunda görev almak üzere "Arapça Bilen Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler:
Akıcı şekilde Arapça okuyabilen, anlayabilen, yazabilen ve konuşabilen,
İletişim yeteneği güçlü,
Müşteri ilişkileri konusunda deneyimli, takım çalışmasına yatkın,
7/24 vardiya düzeninde görev alabilecek,
Esnek çalışma saatlerine uygun,
İstanbul’da Avrupa yakasında ikamet eden,
Erkek adaylar için askerliği en az 2 yıl tecilli veya tamamlanmış.
İş Tanımı:
Uluslararası bir oyun portalının sosyal medya Online Destek biriminde "Arapça" olarak müşteri desteği sağlamak,
Müşteri taleplerini karşılamak, çözüm üretmek,
Kurum ilkeleri doğrultusunda gerekli müşteri memnuniyetini gerçekleştirmek.