Tekbilgi Danışmanlık Yazılım Ltd Şti Asistan Sekreter İş İlanı

Asistan Sekreter iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER
Bilişim Yazılım sektöründe faaliyet gösteren firmamızın İzmir Merkez ofisinde görev alacak, aşağıda ki niteliklere sahip çalışma arkadaşları arıyoruz.
•En az 1 yıl yönetici asistanlığı ve ofis asistanlığı deneyimi veya ön muhasebe deneyimi olan
• MS-Ofis programlarını iyi derecede kullanabilen,
• Tercihen Netsis veya Logo programını kullanmış
• Temsil yeteneği güçlü, İletişim becerileri gelişmiş,
• Dinamik, dikkatli ve düzenli çalışmayı prensip edinmiş
• Zaman yönetimi, planlama, organizasyon, koordinasyon ve takip becerisine sahip
İŞ TANIMI
Firmanın kurum içi ve dışı tüm telefon trafiğini etkin bir şekilde yönetmek,
Firmanın kullandıgı sisteme sipariş formlarını girmek
Ön muhasebe ve iş takibi gelen müşteri çağrılarını karşılamak ve yönlendirmek,
Gelen telefon, ziyaretçi, evrak vb ile ilgili; zamanında ve etkin bilgi akışı ve raporlama sağlamak,
seyahat, toplantı, şirket içi seminer vb etkinliklerin organizasyonuna destek vermek,
Bağlı bulunduğu yöneticinin ve bölümün işinde destek vermek,
koordinasyon sağlamak ve raporlamaya destek olmak

Asistan Sekreter ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Bornova
İlan Tarihi 29/07/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 20 - 29
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Tekbilgi Danışmanlık Yazılım Ltd Şti
Sektör / Bölüm / Pozisyon Bilişim / Tümü / Sekreter