Stratej İnsan Kaynakları Ltd. Şti. Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - Samsun İş İlanı

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - Samsun iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankasının Çağrı Merkezi departmanında görev alacak, bankacılık alanında kariyer hedefleyen, "Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri" arıyoruz.

  • Gelen çağrıları karşılayarak (inbound) EFT, havale, kredi kartı işlemleri, bilgi güncelleme vs gibi tüm bankacılık işlemlerini gerçekleştirmek
  • Müşterilerden gelen talep, öneri ve şikayet bildirimlerini alarak çözümlemek veya çözümlenmesi için ilgili birimlere yönlendirerek takip etmek
  • Müşteri bilgilendirmesi ve bilgi güncellemesi amacıyla dış arama (outbound) yaparak bankacılık ürünlerinin telefonda satışını gerçekleştirmek

Aranan Nitelikler
  • En az Önlisans mezun,
  • 28 yaşından gün almamış,
  • 7/24 vardiyalı sisteme uyum sağlayabilecek,
  • İletişim becerileri yüksek,
  • Ekip çalışmasına yatkın,
  • Müşteri odaklı çalışan,
  • Diksiyonu düzgün,
  • Bankacılık alanında kariyer hedefleyen (Eğitim durumu ve performansa bağlı olarak terfi imkanları bulunmaktadır)

Banka Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi - Samsun ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Samsun / Tümü
İlan Tarihi 09/06/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Stratej İnsan Kaynakları Ltd. Şti.
Sektör / Bölüm / Pozisyon Finans - Ekonomi / Operasyon / Eleman