Banka Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz Türkiye'nin önde gelen bankalarından biri için İletişim Merkezi ekibinde görevlendirilecek "Inbound Müşteri Temsilcisi" arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler
• Lisans veya yüksek lisans mezunu olmak,
• 27 yaşından gün almamış olmak,
• Vardiyalı çalışmaya uyum sağlamak,
• İletişim Merkezi deneyiminin olmaması,
• Banka İletişim Merkezinde kariyer hedefliyor olmak,
• Ses tonu, diksiyonu düzgün, iletişim becerisi gelişmiş,
• Enerjisi yüksek, hedef ve müşteri odaklı çalışabilecek,
• Takım çalışmasına yatkın,
• Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış ya da en az 2 yıl tecil ettirmiş olmak.
İş Tanımı:
• Telefon bankacılığının gerektirdiği tüm hizmetleri sunarak, müşteriyi doğru bilgilendirmek,
• Müşteri şikayetlerini çözümlendirmek,
• Bankanın uygun ürünlerinin satışını, tanıtımını gerçekleştirmek.
"HAPPY İnsan Kaynakları, Eğitim ve Danışmanlık Ltd. Şti." Türkiye İş Kurumu' nun 728 numaralı izin belgesi ile faaliyetlerini sürdürmektedir. "