GRATİS Bergama Mağaza Müdür Yardımcısı İş İlanı

Bergama Mağaza Müdür Yardımcısı iş ilanı açıklaması

İş Tanımı

•Mağaza yönetimi ile ilgili tüm sorumlulukları almak,
•Günlük yapılması gereken işlemleri yürütmek ve ilgili raporları hazırlamak,
•Mağazanın genel durumundan, görsel standartların uygulanmasından, depo, ürün ve reyonların düzeninden sorumlu olmak,
•Satış ve müşteri memnuniyeti odaklı çalışmak,
•Müşteri memnuniyetini gözeterek verilen hedefler doğrultusunda satış yapmak,
Müşteri ihtiyaçları doğrultusunda satışa yönelik ürün tanıtımı yapmak,
•Müşterileri kampanyalar hakkında bilgilendirmek ve bunlara yönlendirmek,
•Mağazanın genel durumundan, görsel standartların uygulanmasından, reyonların ve deponun düzeninden sorumlu olmak,
•Şirkete, mağaza operasyon sürecinin gelişimine ilişkin önerilerde bulunarak ve fikirler üreterek katkı sağlamak


Aranan Nitelikler

Bergama'da açılacak olan yeni mağazamızda, Mağaza Müdürü'ne destek veren bu pozisyon için işin gerekleri ve adaylarda aranan özellikler şöyledir:

•Kişisel bakım, kozmetik ve günlük ihtiyaç ürünleri konusunda bilgili,
•Mağazacılık sektöründe en az 3 yıl olmak üzere, mağaza sorumlusu yardımcısı pozisyonunda en az 1 yıl deneyim sahibi,
•En az lise mezunu,
•Mağazaların çalışma saatlerine göre vardiyalı çalışacak,
•Dinamik, prezantabl, iletişimi kuvvetli bayan adaylar
 


Bergama Mağaza Müdür Yardımcısı ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Tümü
İlan Tarihi 10/08/2016
Cinsiyet Belirlenemedi
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma GRATİS
Sektör / Bölüm / Pozisyon Mağazacılık (Ticaret) / Lojistik / Orta Düzey Yönetici