İş Tanımıİş Açıklaması
Enerji Sektörünün Lideri Firmamız için;
Tahin edileceği bayi noktasında;
- Müşteri kaybını (churn) önleyici yaklaşımda bulunmak. Bu doğrultuda müşterielde tutmaya yönelik belirlenmiş argüman ve sistemlerle müşteriyi ikna etmek, ikna edilen müşteri için hizmet devamlılığını sağlamak,
- Müşteriye Yıllık Taahhütler vererek Yıl içerisindeki tutarını düşürecek teklifler sunmak,
- Satış sonrası işlem ve hizmetler ile müşteri şikayet ve sorunlarını çözümleme işlemlerini müşteri memnuniyeti ve sürekliliği anlayışıyla yerine getirmek,
- Müşterilerinin karşılaştığı problemleri doğru analiz ederek çözüm üretmek, alternatif öneriler geliştirmek, doğru çözüm kanallarını kullanmak, gereken yönlendirmelerde ve bilgilendirmelerde bulunmak.
Aranan Niteliklerİstenen Yetenek ve Uzmanlıklar
- Tercihen Lise veya MYO mezunu ( Özellikle Müşteri Yönetim iİletişim, Elektronik Haberleşme, Elektrik-Elektronik, Enerji, Haberleşme Sistemleri, vb. alanında Mesleki Eğitimi veren Yüksekokul veya Lise Mezunu)
- · Tercihen Satış Kanalları veya bayi süreçlerinde çalışmış
- · Ürün/hizmet destek süreçleri konusunda bilgi/tecrübe sahibi
- · Mobil teknolojileri takipeden, ilgiduyan, bilişim sektöründe çalışmaya hevesli,
- · Öğrenmeye açık, sürekli kendini geliştiren, değişime istekli, ve sonuç odaklı
- · Takım çalışmasına yatkın, ikna becerisi yüksek
- · Microsoft Office Programları hakkın bilgi sahibi.
- · Seyahat engeli olmayan.