Bordro Ve Özlük İşleri Yöneticisi iş ilanı açıklaması
Danışmanlığını yapmakta olduğumuz hizmet sektöründe faaliyet gösteren müşterimiz için “BORDRO VE ÖZLÜK İŞLERİ YÖNETİCİSİ” arayışımız bulunmaktadır.
GENEL NİTELİKLER
Lisans mezunu,
Hizmet sektöründe bordro ve özlük işleri uygulamalarında en az 7 yıl deneyimli,
Ekip yönetimi tecrübesi olan,
MS Office programlarını iyi derecede bilen özellikle Excel bilgisi çok iyi olan,
Raporlama becerisi yüksek,
İş Hukuku ve SGK mevzuatlarına hakim,
Kanun ve yönetmelikleri, anlama, yorumlama ve uygulama tecrübesi olan,
Ücret, maliyet hesaplamaları, tazminat hesaplamaları ve personel bütçesinin hazırlanması konularında deneyimli,
SGK teşvik uygulamaları konularında deneyimli,
Analitik düşünce yapısına sahip, takım çalışmasına yatkın,
İş takibi konusunda dikkatli ve sonuç odaklı çalışan,