Büro Sekreteri iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
· Lise, teknik lise veya MYO mezunu (tercihen Büro Yönetimi ve Sekreterlik mezunu)
· Benzer pozisyonda 2 yıl deneyimli,
· Diksiyonu düzgün ve akıcı konuşan,
· Disiplinli, dikkatli ve uyumlu,
· Dış görünümüne özen veren, güler yüzlü ve dinamik,
· Ekip çalışmasına yatkın, iletişim yeteneği güçlü,
· Tercihen Avrupa yakasında ikamet eden.
İŞ TANIMI
· MS Office uygulamalarında tecrübeli
· Şirkete gelen telefonların cevaplandıracak ve ilgililere yönlendirebilecek,
· Şirkete gelen misafirleri karşılamasını yapabilecek, ilgililere yönlendirebilecek ve ikram servisini sağlayacak,
· Posta, kargo ve kurye işlemlerini yürütebilecek ve gerekli kayıtları tutabilecek,
· Yurtiçi ve yurtdışı seyahatleri için otel, uçak bileti gibi rezervasyonları ve bilgilendirilmesini yapabilecek,
· Ofisteki işleri tamamıyla yönetebilecek,