Çağrı Merkezi - Back Office Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
.
Ankara-Çankaya-Dikmen Caddesi nde yer alan Dıgıturk yetkili servisimiz için;
En az Lise mezunu,
Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan,deneyimli-deneyimsiz
İletişimi kuvvetli,
İkna yeteneğine sahip, özgüveni ve çalışma disiplini yüksek,
Telefonda akıcı ve etkin konuşabilen, diksiyonu düzgün,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen
10:00-19:00 saatleri arasında çalışabilecek
Bay-Bayan takım arkadaşları arıyoruz.
DIGITURK Abone Merkezinin büyük projesi olan Çağrı Merkezi’mizde kampanyalarımız, ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili olarak müşterilerimizin bilgilendirilmesi ve satışını gerçekleştirmek,
*Pozitif ve güler yüzlü yaklaşım ile mükemmel müşteri hizmeti sunmaya odaklanmak,
*Sorunları çözmede analitik düşünce ile hareket ederek, güçlü ikna çabası sergilemek,
*Çağrı Merkezi temel performans hedeflerini gerçekleştirmek üzere hedef odaklı çalışmak.