Çağrı Merkezi Churn Temsilcisi iş ilanı açıklaması
Şirketimizin Mecidiyeköy'de bulunan çağrı merkezinde görevlendirilmek üzere, aşağıdaki niteliklere uygun Çağrı Merkezi Churn Temsilcisi alınacaktır.
-En az MYO, tercihen üniversitelerin 4 yıllık ilgili bölümlerinden mezun,
-En az 6 ay Çağrı Merkezi konusunda sektörel tecrübesi bulunan,
-Microsoft Office programları kullanımına hakim (World,Excel,Power Point)
-Müşteri odaklı çalışma anlayışına sahip,
-Diksiyonu düzgün,
-Yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
-Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,
-Bay,Bayan
Müşteriyi elde tutmaya yönelik verilen indirimlerin miktarına göre maliyetlerin kontrol altına alınmasında rol oynamak,
Müşteriye sunulan ikna indirimlerinin kontrollü şekilde yönetilmesini ve şirkete katma değer sağlamak,
İptal nedenlerini takip ederek ve iyileştirme fırsatlarını belirleyerek aksiyona dönüştürmek,
Müşteriyi elde tutma operasyonun etkin şekilde yürütülmesi için güncel ihtiyaçlar doğrultusunda fikirler sunmak iptal taleplerinde ikna performansının arttırılmasına yönelik aksiyonları planlamak.