Çağrı Merkezi Elemanı ( Tahsilat Elemanı) iş ilanı açıklaması
Genel nitelikler:
İletişim ve İkna Kabiliyeti Yüksek
Sabırlı, Diksiyonu Düzgün Mücadeleci
Mücadeleci, Ekip Çalışmasına Uyumlu
Yasal Takip Süreci ve Hukuki Bilgiye Sahip
Gelişime Açık Tahsilat Odaklı Çalışabilecek
En Az Bir yıl Deneyimli
Bilgisayar ve Ofis Programlarını Yeterli Seviyede Kullanım Bilgisine Sahip
İş tanımı:
İcra Takip Sürecinde;
Telefon ile borçluları ödeme yapmaya ikna etmek, yasal takip süreçleri hakkında ayrıntılı bilgi vererek tahsilat odaklı çalışmak
Gerekli takipleri yaparak ödeme sözlerii telefon ve sms yoluyla hatırlatmak.