Fsn Callcenter Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Almanca Bilen) İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Almanca Bilen) iş ilanı açıklaması

ALMANCA BİLEN ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ TEMSİLCİSİ ARANIYOR
Genel Nitelikler:
Ana dil seviyesinde Almanca konuşabilen
Tercihen Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciliği yapmış
Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş
Müşteri odaklı
Problem çözme becerisi gelişmiş
Görev yeri Ankara’dır
Çalışma saatleri sabah 10:00 akşam 19:00 hafTa sonları tatil,
İş tanımı
Müşterimiz adına gelen çağrıları standartlara uygun cevaplamak; doğru bilgi aktarımı ve kaliteli hizmetle müşteri memnuniyeti sağlamak DETAYLI BİLGİ TELEFONDA GÖRÜŞÜLECEKTİR MAAŞ 2500 İLE 3000 TL ARASI SSK, PRİM

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ( Almanca Bilen) ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu Ankara / Keçiören
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Yaş Aralığı 18 - 45
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Fsn Callcenter
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Müşteri Hiz / Eleman