Bahçeci Sağlık Grubu Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İnbound İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İnbound iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER;

Kadın Hastalıkları, doğum, infertilite ( kısırlık) ve üremeye yardımcı tekniklerin uygulamasında sektörün öncü kuruluşlarından Bahçeci Sağlık Grubumuza, “Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi" aramaktayız.

Güler yüzlü ve enerjik
Diksiyonu düzgün ve akıcı konuşabilen,
MS Office (Excel, Word,..) uygulamalarına hâkim ve hızlı klavye kullanabilen
Tercihen sağlık sektöründe deneyimli
Takım çalışmasına yatkın, insan ilişkilerinde başarılı
Yazılı ve sözlü iletişimi etkin bir şekilde kullanabilen
En az lise mezunu
Altunizade 'ye yakın oturan ya da rahat ulaşım sağlayabilecek,
Tam zamanlı çalışabilecek
Bayan


İŞ TANIMI ;

Kliniğimizin hastalarına telefonla destek verip, gelecek talep ve şikâyetleri alıp gerekli enstrümanlarla istekleri karşılayıp, koşulsuz müşteri memnuniyeti prensibimizi yerine getirmekle görevli olacaktır.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi (İnbound ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Anadolu / Üsküdar
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Kadın
Yaş Aralığı 20 - 30
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Bahçeci Sağlık Grubu
Sektör / Bölüm / Pozisyon Sağlık/Hastane / Çağrı Merkezi / Müşteri Temsilcisi