Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
                    
                    GENEL NİTELİKLER
 •	Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli, diksiyonu düzgün,
 •	Bilgisayar kullanımına hakim,
 •	Sözlü ve yazılı iletişim konusunda başarılı
 •	Lise, üniversite mezunu,
 •	Motivasyonu yüksek,
 •	Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
 •	İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
 •	Tercihen İyi derecede İngilizce konuşabilen ve yazabilen,
 •	Sonuç odaklı, takım çalışmasına yatkın,
 •	Pratik ve hızlı düşünebilen, aksiyona geçirebilen
 
 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.
 
 İŞ TANIMI
 •	Yahrenay.com tesettür giyim üzerine olan E-ticaret firmamızda Günlük çağrıların takibi ve çözümlenmesi sürecinde rol alacak,
 •	Müşteriden gelen ihtiyaçlar doğrultusunda problemlerin gerekli birimlere yönlendirilmesi
 •	Sosyal Medya hesaplarımızdan gelen müşteri sorularının cevaplanması
 •	İngilizce bilen çalışma arkadaşı alınması durumunda aynı şekilde yurtdışı çağrıların takip edilmesi ve çözümlenmesi