Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
• Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli, diksiyonu düzgün,
• Bilgisayar kullanımına hakim,
• Sözlü ve yazılı iletişim konusunda başarılı
• Lise, üniversite mezunu,
• Motivasyonu yüksek,
• Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
• İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
• Tercihen İyi derecede İngilizce konuşabilen ve yazabilen,
• Sonuç odaklı, takım çalışmasına yatkın,
• Pratik ve hızlı düşünebilen, aksiyona geçirebilen
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.
İŞ TANIMI
• Yahrenay.com tesettür giyim üzerine olan E-ticaret firmamızda Günlük çağrıların takibi ve çözümlenmesi sürecinde rol alacak,
• Müşteriden gelen ihtiyaçlar doğrultusunda problemlerin gerekli birimlere yönlendirilmesi
• Sosyal Medya hesaplarımızdan gelen müşteri sorularının cevaplanması
• İngilizce bilen çalışma arkadaşı alınması durumunda aynı şekilde yurtdışı çağrıların takip edilmesi ve çözümlenmesi