Padok Bilgi Ve İletişim Hizmetleri Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

İZMİR' de Faaliyet Gösteren firmamıza;

SUPERONLİNE Merkezinde; dış arama gerçekleştirerek, Ürün ve Hizmetlerin Telefonda Tanıtım ve Satışını Gerçekleştirecek,

Tercihen daha önce Superonline Çağrı Merkezi veya Satış Kanalı tecrübesi olan,
Telefonda ifade ve ikna kabiliyeti kuvvetli,
Diksiyonu düzgün,
Bilgisayar kullanımına hakim,
Lise, üniversite mezunu ya da devam zorunluluğu olmayan üniversite öğrencisi,
Motivasyonu yüksek,
Profesyonel çalışma ortamının gerektirdiği etik değerlere bağlı,
İş kalitesini ön planda tutarak hedef odaklı çalışabilen,
Telefon görüşmesi yapmayı seven,

Sabırlı, yükselmek isteyen, çalışmayı seven, insan ilişkilerinde başarılı, çalıştığı kuruma bağlı , sorumluluk sahibi, tam zamanlı çalışabilecek, ekip çalışmasına uyumlu bay-bayan
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri aramaktayız.
Maaş+SGK+Prim

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İzmir / Konak
İlan Tarihi 15/04/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Padok Bilgi Ve İletişim Hizmetleri
Sektör / Bölüm / Pozisyon Çağrı Merkezi / Satış / Müşteri Temsilcisi