Key Telekom Hizmetleri A. Ş Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi İş İlanı

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması

GENEL NİTELİKLER
Şirketimizin İstanbul Başakşehir, İkitellide bulunan Çağrı Merkezi'nde değerlendirilmek üzere, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi takım arkadaşları aranıyor.
• En az Lise mezunu, Üniversite mezunu olması tercih nedenidir,
• İstanbul’da İkitelliye ulaşım sorunu olmayan,
• Tercihen CRM bilgisi olan,
• İş takipçisi ve sonuç odaklı, Müşteri memnuniyetini benimseyen,
• Motivasyonu yüksek, Kendine güvenen,
• Takım çalışmasına yatkın,
• İletişimi kuvvetli, ikna kabiliyeti olan,
• Tercihen Çağrı Merkezi ve/veya Müşteri Hizmetleri deneyimi olan,
• Erkek adaylar için az 2 yıl tecilli.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri Alınacaktır.

İŞ TANIMI
• Firmamızın satışını gerçekleştirdiği, Telekomünikasyon ürünleri hakkında bilgilendirme ve tanıtımının yapılmasını sağlamak,
• Verilen hedef ve arama kotaları doğrultusunda müşterileri aramak.
• Ürünlerimizin tanıtımını yaparak müşterinin ikna edilmesini ve ziyaret için randevu sağlamak,
• Tüm müşterilerimizle verimli bir şekilde ilgilenmek, ihtiyaçlarını iyi anlamak ve onlara doğru çözümler sunmak,
• Yaptığı tüm görüşme bilgilerini CRM programına girmek.

Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi ilanı için istenilen özellikler ve detaylar

İlan lokasyonu İstanbul Avrupa / Başakşehir
İlan Tarihi 25/07/2016
Cinsiyet Farketmez
Çalışma Şekli Tam zamanlı
Firma Key Telekom Hizmetleri A. Ş
Sektör / Bölüm / Pozisyon Telekomünikasyon ve Network / Bayi Kanalı / Müşteri Temsilcisi