Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi iş ilanı açıklaması
GENEL NİTELİKLER
Şirketimizin İstanbul Başakşehir, İkitellide bulunan Çağrı Merkezi'nde değerlendirilmek üzere, Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi takım arkadaşları aranıyor.
• En az Lise mezunu, Üniversite mezunu olması tercih nedenidir,
• İstanbul’da İkitelliye ulaşım sorunu olmayan,
• Tercihen CRM bilgisi olan,
• İş takipçisi ve sonuç odaklı, Müşteri memnuniyetini benimseyen,
• Motivasyonu yüksek, Kendine güvenen,
• Takım çalışmasına yatkın,
• İletişimi kuvvetli, ikna kabiliyeti olan,
• Tercihen Çağrı Merkezi ve/veya Müşteri Hizmetleri deneyimi olan,
• Erkek adaylar için az 2 yıl tecilli.
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcileri Alınacaktır.
İŞ TANIMI
• Firmamızın satışını gerçekleştirdiği, Telekomünikasyon ürünleri hakkında bilgilendirme ve tanıtımının yapılmasını sağlamak,
• Verilen hedef ve arama kotaları doğrultusunda müşterileri aramak.
• Ürünlerimizin tanıtımını yaparak müşterinin ikna edilmesini ve ziyaret için randevu sağlamak,
• Tüm müşterilerimizle verimli bir şekilde ilgilenmek, ihtiyaçlarını iyi anlamak ve onlara doğru çözümler sunmak,
• Yaptığı tüm görüşme bilgilerini CRM programına girmek.